موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

توزیع کتاب های وهابی در میان عزاداران حسینی در عراق

 جریان های وهابیت پس از ناکامی نقشه های خود علیه شیعیان، اقدام به ترفند بی فایده نشر کتب ضاله در میان عزاداران حسینی کردند.


توزیع کتاب های وهابی در میان عزاداران حسینی در عراق

به گزارش خبرگزاری اهل بیت‏(ع) ـ ابنا ـ برخی از علما و مراکز دینی کربلا از انتشار برخی از کتاب های گمراه وهابی در میان خیل زائرانی که با پای پیاده از سراسر عراق به سوی کربلا روانه شده اند، خبر دادند.

حجت الاسلام شیخ محمود الصافی از علمای کربلا در این باره گفت: برخی از جریان های سلفی در روزهای گذشته کتاب هایی را در میان عزاداران اربعین حسینی که با پای پیاده به سوی کربلا عازم شده اند، منتشر ساخته و می خواهند بدینوسیله زائران را از پیاده روی به سوی بارگاه های مقدس بازدارند.

وی افزود: این کتاب ها در عربستان چاپ شده و برخی از احادیث غیرواقعی منتسب به پیامبر اکرم (ص) در آنها آمده است، این گروهها با این حربه ها می خواهند با اندیشه های اهل بیت (ع) به دشمنی بپردازند.

زائران و عزاداران حسینی که برای برگزاری مراسم اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان (ع) از شهرهای مختلف عراق به سوی کربلا روانه شده اند، اقدامات وهابیت برای دور ساختن شیعیان از اهل بیت (ع) را بیهوده خوانده و تاکید کردند که وهابیت و تروریسم نمی تواند شیعیان را از شعائر حسینی بازدارند.

دوستداران خاندان عصمت و طهارت خاطر نشان ساختند که وهابی ها پس از آنکه کشتار، تروریسم، انفجار و خونریزی را بی فایده دیدند هم اکنون به این ترفند متوسل شده تا شیعیان را از شعائر مذهبی دور سازند، اما همه این تدابیر بی فایده بوده و شیعیان و اهل بیت (ع) جدانشدنی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 865
بازدید کل : 39781
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User